Olen töissä suuressa suomalaisessa teollisuusyrityksessä (en kuitenkaan Nokialla). Olen 26, ja seksuaalisuuteni on kuollut.

Olen kai ikuinen poikamies. Kävin treffeillä viimeksi tammikuussa. Tyttö oli vanha hoitoni. Ehkä hänellä olisi ollut halua hankkia vähän säpinää? Ehkä ei? Minua ei vain kiinnostanut. Muistan tilanteen hyvin, ajattelin vain, että lopettaisi nyt, en jaksa kuunnella hänen tyhmiä juttujaan. Ei niin mitään sähköä.

Minun ei ole tehnyt mieli seksiä pitkään aikaan. Jos päätän masturboida - joskus päätän, koska se auttaa migreeniin (sic!), tai ihan muuten vain - menee pitkään, ennenkuin kiihotun. Olen huomannut, että minun on nykyään entistä vaikeampi kuvitella, miltä naiset näyttävät.

En ole aina ollut tällainen. Muistan, että olin aikaisemmin hyvinkin seksuaalinen - mutta minun oli silloinkin vaikea toteuttaa itseäni ja esim kertoa tytöille, että he ovat attraktiivisia.